tirsdag 8. juni 2010

Klassisk trekk

Jeg var litt sent ute, vi møttes ved benkene utenfor.
Han: "Har du vært å handlet klær?"
Jeg: "Nopes, jeg bare pyntet meg litt for deg"
Han: "Hmm"

***
Stillhet og hans hender på avveie. En skeptisk sne.

***

Han: "Vil du ikke at jeg skal ta på deg?"
Jeg: "kremt, jo-oda.. Meen.."
Han: "Men? Er det 'for' offentlig? Er du redd for at de skal se deg, de der borte?"
"Høre hva for et ludder du er?"

Han hevet øyebrynet, og gransket meg idét han kløp meg hardt på innsiden av låret. Der huden er tynnest og det kjennes aller best. Lenge. Ikke pokker om jeg ville innrømme det, men jeg var det. Selv om det ikke varte særlig lenge.
Frykten var opphissende i seg selv, og snart for oppslukende til det var mulig å tenke på noe annet enn det.

***
Klimaks

***

Jeg: "Det var vel en grunn til at jeg kom uten truse"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar