tirsdag 10. november 2009

Den store bloggjakten

Jeg har jaktet blogger i det siste, og tenkte å dele noen av disse med dere. Det er ikke sikkert jeg velger å kjøre faste linker til alle, men nevner i hvert fall de jeg synes bør nevnes her. Mefisto er opptatt av sex, forelskelse og slike trivielle saker, og har selv uttalt at det i bloggen vil fortelles om ideer, opplevelser og tanker som kanskje ikke tåler dagslyset. Vi får nå se, da. Mihoe er slem med menn, og betror seg av og til på en morsom måte. Fjordfitte er en blogg det kan være verdt å ta turen innom. 0803 er en gammel blogg, som var et prosjekt blant flere bloggere. Det som er litt trist, er at noen av innleggene deres er like aktuelle i dag. Jeg synes den i hvert fall var verdt å dra frem igjen. Denne engelske feminist-bloggen er også å anbefale. Nattbris forfører med velskrevne ord om erotikk. Det gjør også Dronningfitta, med et språk som appellerer mer til sjela mi, enn noen blogg jeg har kommet over på lenge. Jeg liker det, når folk virker stolte over mannegris-identiteten sin. Walk of shame, er tilsynelatende tre jenter, som blogger om det meste de opplever på det seksuelle plan. Den bærer preg av at den er en jenteblogg, og jeg håpet den skulle appellere til meg. Det gjorde den ikke - den skuffet. Jeg velger å ta den med i beregning, fordi den har et mer bredspektret publikum enn meg selv, og fordi de - til dette publikumet; faktisk har en ting eller tre mellom ørene, allikevel. Jeg føler så absolutt at Absolute Hunk sikter mot samme publikum, men der finnes da noe humor. Og et pluss for at mannebloggen ikke er en typisk manneblogg:)

4 kommentarer:

  1. Hurra, nå reddet du dagen min! Jeg slenger over en stor mannegris-klem, og takker masse for de vakre ordene:)

    SvarSlett
  2. Så bra! Mannegris-klemmen blir sendt i retur! :D

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig omtale. Nå har jeg også oppdaget deg, og kommer tilbake!

    SvarSlett
  4. Hyggelig å høre, omtalen velfortjent:)

    SvarSlett