tirsdag 24. november 2009

sne blottstiller godteskuffen sin

Gaffadronning skrev innlegget "Vis meg din godteskuff", hvor hun skriver om innholdet i sin egen godteskuff. Hva hun mener med godteskuff? Stedet der en oppbevarer sexleketøy, tilbehør, og den slags. Avslutningsvis i innlegget, spør hun om å få kikke i lesernes godsaker. Jeg oppbevarer mine i to mørk brune IKEA-esker, og har bestemt meg for å ta utfordringen. Jeg skal dedikere et helt innlegg til godis-esken min.

Min er potensielt ikke like ryddig, og jeg har valgt å dele den inn i følgende kategorier: Grunnleggende, rene leksaker og tilbehør.

Kategorien grunnleggende består av de ting man bør ha i umiddelbar nærhet når man driver med ymse aktiviteter. Denne kategorien består stort sett av ting som går på sikkerhet.

- kondomer
- bandagesaks
- førstehjelpspung
- engangshandsker
- sårsalve
- avbiter tang
- penn og papir
- glidemiddel
- kniv med butt side og avrundet ende
- babyolje

Kategorien rene leksaker, består som navnet tilsier, kun av sexleketøy.

- en grå, helt ålreit dildo
- G-punkt vibrator fra CEN.
- To rabbit-vibratorer, hvorav jeg er god venn med den ene, og kommer dårligere overens med den andre.
- En gullvibrator jeg enten burde finne på noe lurt med, eller kaste.
- En vanntett jellyvibrator, kjøpt i en luguber sjappe i London, som faktisk er mer en samarbeidsvillig.
- En fantastisk frysbar kulevibrator
- Et sort, middels stort, middels kraftig egg med fjernstyring
- Serene
- Et veeeeldig lite egg med trinnløs regulering, som rett og slett har en undervurdert vibrasjonskraft.
- Vaginakuler
- En sort butplug
- Et blått analkjede

Kategorien tilbehør, består av resten av moro-sakene. Noe for kos, noe for det mange ser på som mindre kos, noe for å stjele sanser, men mest for å hindre mobilitet.

- varmende kroppsolje
- stearinlys
- håndjern
- tau i forskjellige varianter
- stopper/strammereimer (?) slike fin-saker som man brukte på skiene i gode, gamle dager
- strips
- silkebånd
- slips
- sokker
- skjerf i flere varianter (bondage, knebling, blindfold, etc)
- sov i ro
- kjetting i forskjellige varianter
- hengelåser i forskjellige varianter
- rapelleringsdings
- kniv
- teip i forskjellige varianter (gaffa-, bondage-, og dekkteip..alt til sine områder)
- kniver, én for sikkerhet og en for moro
- bred gladpak/plastfolie
- kull og fargekritt
- fjær
- malekoster i forskjellige varianter
- klyper (til bruk flere steder)
- kleshenger
- persiennestiller
- pisk

Eskene mine er under stadig utvikling, og de tre tingene jeg ønsker meg aller mest, akkurat nå, er 2/3 leksaker; et TENS-sett og en berømt massasje-stav, og 1/3 tilbehør.

Også håper jeg selvfølgelig at flere enn meg tar utfordringen - jeg sender den like så godt videre: Fortell oss hva du har på lager av godsaker?

4 kommentarer:

  1. Persiennestiller? Sokker? Her var det ting jeg ikke hadde tenkt på.

    SvarSlett
  2. Ja:) Sokker er vanskelige å bite istykker, og med det forholdet jeg har til føtter - blir det synonymt med ydmykelse i seg selv. Og lange riflede persienne-stillere i plastikk...er fleksible og smeller, av og til litt for godt.

    SvarSlett
  3. Merkelig å kjenne igjen ting fra "felleseiet"
    Er glad for lle ideer og forslag jeg ser her , fortsett som du stevner lill :)

    Jerven

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du er glad for ideer og forslag, Jerv, men må nok skuffe deg og si at det er svært lite fra felleseiet. Er vel heller jeg som har en overraskelse eller to på lur ;)

    SvarSlett