mandag 23. november 2009

Jeg sanser utålmodigheten din under munnen min

Kjenner hver eneste spenning som bygger seg opp. Merker rykkene, som snart brer seg til skjelving. Hører den hikstende pusten, som nå er alt annet enn rolig. Har ikke tenkt til å la deg slippe billig unna. Men så tar grådigheten over. Den kommer ikke fra en streng hånd, som holder meg fast og tømmer seg i meg. Den kommer fra et sted langt inne i meg. Og når jeg setter meg over deg, vil jeg bare si unnskyld. Det var ikke meningen at det skulle gå så fort.

2 kommentarer:

  1. Den grådige utålmodigheten er den beste jeg vet! :-D

    SvarSlett
  2. Hmmm , det kommer sikkert flere annledninger till å prøve og kjære det er bare deilig når du er "utålmodig" liker nesten "allt" du gjør , er nokk derfor du får holde på :)

    Jerven

    SvarSlett